OMRUILINGEN & RETOUREN
We hopen dat je net zo veel van je nieuwe Stieglitz-items houdt als wij van het creëren ervan. Mocht je toch niet helemaal tevreden zijn met je artikel(en), dan ben je van harte welkom om te ruilen of retourneren.
Ruilen en retourneren kan binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling. De items dienen ongedragen en ongewassen te zijn, met alle labels nog bevestigd en in de originele verpakking.
- Ruilen is gratis binnen geselecteerde EU-landen*
Per bestelling is één ruiling mogelijk. - Kosten voor retourlabels: tussen €4,85 en €5,95
Met koeriers zoals DHL, DPD en BPOST.
Beschikbaar voor geselecteerde EU-landen* - Retouren in de winkel zijn kosteloos.
Gebruik hiervoor wel eerst het retourportaal om je retour vooraf aan te melden. - Voor alle landen buiten de EU raden we aan om de kosten en belastingen in jouw land te raadplegen.
- Staat jouw land niet in de lijst? Dan ben je welkom om je retour via een eigen gekozen verzendbedrijf terug te sturen. Houd er rekening mee dat wij de retourkosten in dat geval niet vergoeden.
*Beschikbare landen: Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, Luxemburg, Denemarken, Zweden, Spanje, Tsjechië & Hongarije.
STAP 1. REGISTREER
Meld de items die je wilt retourneren of ruilen aan en genereer je retourlabel via https://stieglitz.nl/returns.*
*Let op: alleen items die via bovenstaande link zijn geregistreerd, komen in aanmerking voor terugbetaling. Het samenvoegen van bestellingen is helaas niet mogelijk vanwege ons geautomatiseerde proces, waarmee we je retour zo snel mogelijk verwerken.
STAP 2. VERZEND
Volg de stappen in het retourportaal en verstuur je retour of ruiling met de gekozen koerier.
Bewaar altijd je verzendbewijs totdat je retour is verwerkt. Mocht er iets misgaan met je retourzending, dan kan onze klantenservice dit bewijs nodig hebben om je pakket te traceren.
STAP 3. BEVESTIGING VAN JE RETOUR
Zodra ons magazijn de retourzending(en) heeft ontvangen en verwerkt, ontvang je een e-mail ter bevestiging van je retour en terugbetaling.
Let op: de terugbetaling vindt plaats via dezelfde betaalmethode die je bij je aankoop hebt gebruikt. Afhankelijk van je betaalmethode en bank kan het 1-2 werkdagen duren voordat het bedrag zichtbaar is op je rekening.
VERKEERD OF BESCHADIGD ITEM ONTVANGEN
Heb je een verkeerd of beschadigd item ontvangen? Stuur dan een e-mail met je ordernummer, een omschrijving van het probleem en een duidelijke foto naar customerservice@stieglitz.nl. Wij zorgen ervoor dat er zo snel mogelijk een oplossing komt.